Benieuwd naar uw verhaal?

Reclamebureaus willen een briefing, Locomotive gaat een stap verder. Wij zijn ervan overtuigd dat u en wij betere ideeën verzinnen als het Merkverhaal er ligt. Het Merkverhaal vinden we in een Merkverhaal sessie.

De Locomotive Merkverhaal sessie
In een Locomotive Merkverhaal sessie gaan we -samen met u- op zoek naar uw verhaal. Hoe denkt uw merk over de markt? Welke rol wil het daarin spelen? Welke belofte doet het? Wat zijn de ankerproducten? Het domein? De waarde? Aan het eind van een lange, maar inspirerende dag ligt er een verhaal dat ons beiden gaat helpen. Locomotive verzint er betere communicatie mee. U heeft een geweldig handvat voor uw bedrijfsvoering.


Aanbod: doe eerst uw verhaal
Geïnteresseerd? Kom eerst vrijblijvend kennismaken. Wij nemen ruim de tijd om naar uw verhaal te luisteren en samen te kijken of een Merkverhaal uw organisatie inderdaad verder kan helpen. Het verhaal begint hier. Stuur een e-mail