Publicaties

It’s the brand promise, stupid.

Tijdens de Amerikaanse Presidentsverkiezingen in 1992 was zittend President Bush vol van zijn internationale successen, maar het land zat in…

Lees meer

Is content king of het merk?

We kennen allemaal het adagium ‘Content is king”. Het staat voor het succes dat je kunt bereiken met inspirerende docu’s,…

Lees meer

Onze kernwaarden? Uhh…?”

Je kent ze wel, kernwaarden. Drie tot soms wel vijf woorden die staan voor de cultuur van een organisatie. Ze…

Lees meer

Merk, ga het conflict aan!

Je kent ze vast wel, succesvolle ondernemers wiens frustratie over het aanbod de aanleiding was om met iets beters te…

Lees meer

Weet je wat? Ben lekker jezelf!

In Nederland worden we opgevoed met de gedachte dat je het hoofd niet boven het maaiveld moet uitsteken. Dan wordt…

Lees meer

Waarom kiezen politieke partijen zelf niet?

Op 15 maart mogen wij, het volk, weer kiezen. En in de media is de voorpret al een tijdje aan…

Lees meer

Kuifje… mijn held!

Als klein jongetje verslond ik de Kuifje strips van Hergé. Deze meester van de strip zorgde dat de gekuifde held…

Lees meer

Bier is niet alleen lekker maar ook leerzaam.

Met een koel biertje in de hand is het echt genieten. En het maakt dan eigenlijk niet uit of je…

Lees meer

B-to-b marketeers word wakker!

B-to-B branding staat al decennialang in de kinderschoenen. Ik begin me af te vragen of het ooit volwassen wordt. De focus…

Lees meer

Werk voor The New York Film Academy

December 2015 – Locomotive haalt zijn klanten tegenwoordig ook uit Amerika. The New York Film Academy komt naar Amsterdam en…

Lees meer

Contact

Wil je weten wat een Merkverhaal voor jouw onderneming kan betekenen? Neem contact op met Hans de Koning.