Cases

Locomotive_website_2500x1500px_Mondzorgplus

Mondzorgplus

Mondzorgplus biedt mondzorg voor ouderen en mindervaliden in zorginstellingen. Deskundig en op locatie. En belangrijk voor een goede algemene gezondheid. Bovendien zorgt een schoon en gezond gebit ook voor behoud van de waardigheid van de patiënt. Mondzorgplus betekent dus veel meer voor mensen dan alleen een schoon gebit. Ze zetten in alles wat ze doen de waardigheid van de patiënt voorop.

Locomotive_website_2500x1500px_Fiberunlimited

FIBERunlimited

Voor een betrouwbare internetverbinding is het tot aan de meterkast meestal goed geregeld. Inpandig veel minder. FIBERunlimited biedt een nieuwe generatie netwerken van Polymer Optical Fiber. Deze technologie biedt een onbeperkt krachtige én betrouwbare verbinding. Via het netwerk én via WiFi. Internet zonder beperkingen, stel je eens voor wat je daar allemaal mee kunt doen! Wij ontwikkelden merknaam, merkverhaal, merkidentiteit en merkcommunicatie.

Locomotive_website_2500x1500px_Rembrandt

Rembrandt F&O

Bij de koop of verkoop van een bedrijf zijn de belangen groot. Je kunt dan maar beter een adviseur hebben die niet over een nacht ijs gaat. Rembrandt Fusies & Overnames is zo’n adviseur. Geen snelle, makkelijke oplossingen maar altijd een stevig doortimmerd plan. Een plan waarin alle scenario’s aan bod komen en dat in nauwe samenwerking is opgesteld. Dat is waar zij in geloven. Dat is wat zij doen. Dat is de kracht van het plan.

Locomotive_website_2500x1500px_Beurs van Berlage

Beurs van Berlage

Beurs van Berlage: een bijzondere historie – opgericht ter bevordering van de handel. Monument middenin een inspirerende stad. De visie: in een steeds vluchtiger wereld is er een sterke behoefte elkaar te ontmoeten, liefst in een bijzondere omgeving. "Hotspot since 1903" is het opwindende thema dat de verbinding legt tussen de "heritage" en vandaag. Dé plek voor een evenement, een drankje, een spraakmakende tentoonstelling en zelfs een inspirerende werkplek. Een Merkverhaal van Locomotive.

Locomotive_website_2500x1500px_Evi

Evi

Van Lanschot is de oudste bank van Nederland maar blijft zich wel vernieuwen. Evi van Lanschot is de jongste telg van de familie. Ze is er voor mensen die online hun vermogen willen (laten) beheren. Ofwel de kennis van private banking maar dan online. Evi's verhaal is dat zij jouw coach is die van een aardig geldbedrag uiteindelijk een heus vermogen maakt. Evi van Lanschot. Van geld naar vermogen. Een merkverhaal (en pay off) van Locomotive.

Locomotive_website_2500x1500px_HMS Host

HMSHost

Waarschijnlijk ken je HMSHost niet, en ben je toch wel eens hun gast geweest. Zij runnen namelijk de kiosks, café's en restaurants op Schiphol en op tientallen andere luchthavens ter wereld. Hun missie is, samen met eigenaren, luchthavens tot locaties te maken waar mensen graag willen zijn. Zo maak je van reizigers klanten. HMSHost is de strategische partner van eigenaren van "high traffic" locaties. Ze zorgen ervoor dat reizigers het naar hun zin hebben, waardoor ze langer blijven én meer geld uitgeven. In onze woorden: "Creating places to be."

Locomotive_website_2500x1500px_Tech Bakery

Tech Bakery

Wij van WC Eend adviseren WC Eend. In de software-branche de normaalste zaak van de wereld. Als reseller van Microsoft adviseer je immers te werken met ...juist. Tech Bakery doet dit anders en adviseert over het verbeteren van de samenwerking. Het gaat hen alleen om de doelstellingen van de klant in plaats van de verkoop van licenties. Informatietechnologie? Niet meer en niet minder dan een hulpmiddel. Bij Tech Bakery denken ze andersom. Of liever… beginnen ze bij het begin: eerst doel, en dan pas technologie. Helder verhaal toch?

Locomotive_website_2500x1500px_Van Lanschot

Werken bij Van Lanschot

Werken bij Van Lanschot is niet voor iedereen weggelegd. Klanten zijn zonder uitzondering succesvol en veeleisend. Het zijn mensen die weten waar ze het over hebben en alleen genoegen nemen met het allerbeste. En dat verwachten ze ook van hun adviseur. Vakkennis is gevraagd, personality een must. Kun jij de veeleisende klanten van Van Lanschot aan? Bij Van Lanschot start je op het hoogste niveau. Het verhaal voor de employer branding van Van Lanschot komt van Locomotive..

Locomotive_website_2500x1500px_Unit4

UNIT4

UNIT4 maakt hele goede software. Net als de concurrentie. Maar die heeft geen verhaal en praat over specificaties 3.0, solutions 3.0, dat werk. Volgens UNIT4 heeft de beslisser helemaal geen behoefte aan technische verhalen. Die wil rust en stabiliteit in een steeds sneller veranderende wereld. De zekerheid dat z’n systemen blijven draaien, wat er ook gebeurt. ‘Software Vooruitgedacht’ is het verhaal van een merk dat heeft nagedacht over zijn rol in het leven van klanten.

Locomotive_website_2500x1500px_Westfriesgasthuis

Dijklander ziekenhuis

Hoe wordt een regionaal ziekenhuis relevant en onderscheidend in tijden van marktwerking? Met een verhaal dat niet alleen door patiënten wordt omarmd, maar óók door de zorgverleners. De missie van het Dijklander: ‘Wij willen weten wie u bent, zodat we u beter kunnen helpen’. Met de belofte  'Oprechte interesse' kan het Dijklander ziekenhuis zich helder, relevant en onderscheidend manifesteren. En op een manier die past bij de cultuur.

Locomotive_website_2500x1500px_Kempen

Kempen

Een Nederlandse zakenbank was op zoek naar haar plek in de financiële wereld. Niet letterlijk natuurlijk; Kempen behoort in haar disciplines tot de wereldtop. Maar het bleek lastig om een eigen verhaal te vinden buiten de aloude bankclichés. De Merkverhaal sessie haalde de kern boven water. ''Weet je, onze cultuur is anders, we willen altijd de beste zijn in alles wat we doen. Want groter is niet beter, beter is beter.' Waarmee het Merkverhaal was geboren. ‘Hier gebeurt het’. In communicatie vertaald in toon en stijl en fotografie.

Locomotive_website_2500x1500px_Triade

Triade

Zorginstelling Triade is actief in een turbulente omgeving waarin cliënten, zorgverzekeraars en gemeenten druk zetten op de organisatie. Men wil geen speelbal worden van deze krachten maar met een eigen verhaal medewerkers, cliënten en andere stakeholders inspireren. Het verhaal? Triade wil het mensen mogelijk maken zelf te ontdekken tot wat ze in staat zijn. Des te meer een mens zélf kan, des te beter hij zich kan ontplooien en zichzelf kan zijn. Dát maakt het leven waardevol. Ofwel: Samen kun je meer.

Contact

Wil je weten wat een Merkverhaal voor jouw organisatie kan betekenen? Neem contact op met Hans de Koning.