Publicaties
Een merk: duur speeltje of serious business?
22 september 2021 Over het woord “merk” bestaan onder ondernemers nogal wat misverstanden. De hardnekkigste is misschien wel dat het…
Lees meerHoe eenvoudig is jouw merk?
13 augustus 2021 “Marketing is about values. It’s a complicated and noisy world, and we’re not going to get a…
Lees meerOndernemers snappen weinig van merken.
3 mei 2022 Nogal een boute stelling wellicht. Maar had ik het genuanceerder geschreven dan was jouw aandacht waarschijnlijk niet…
Lees meerHet “volgende normaal”
15 september 2020 Covid-19 markeert vanzelfsprekend een enorme disruptie in onze samenleving. De huidige situatie van social distancing, mondkapjes en…
Lees meerEr was eens…
12 februari 2020 Menig sprookje begint met deze woorden. Het resultaat: onze hersenen worden geactiveerd, onze pupillen worden wijder en…
Lees meer20 tips over het merk in 2020
23 december 2019 Het nieuwe decennium biedt ondernemers weer nieuwe kansen. Interessante groeisectoren zijn zorg, huisvesting, technologie, verduurzaming en de…
Lees meerMerk. De interne motor.
17 september 2019 Het is een van de meest iconische en succesvolle reclamecampagnes ooit. Wat “Melk moet” niet lukte, deed…
Lees meerTijd voor merken die het echt waarmaken.
31 juli 2019 Door de tijd heen is de rol van merken grondig veranderd. Het begon met het brandmerk dat…
Lees meerRendeert een merk ook in B2B?
21 mei 2019 Verkoop je bier, auto’s, chips of sportschoenen aan consumenten dan kan een sterk merk ‘a licence to…
Lees meerDe zin en onzin van de why.
5 februari 2019 “Werk jij nog gewoon voor het geld? Nee toch?” Werken gaat vandaag over zingeving en de why…
Lees meerContact
Wil je weten wat een Merkverhaal voor jouw onderneming kan betekenen? Neem contact op met Hans de Koning.